FAQ

Hvordan kan jeg pause min abonnementskasse, ændre leveringsadresse eller opsige et abonnement?

Det kan du ved at gå i kontaktformularen på hjemmesiden. Sende en mail, eller ringe til kundesupport.

Hvornår får jeg min næste oste-pakke?

Ved placering af ordre inden tirsdag kl.23:59, leveres pakken med DAO365 fredag inden kl. 07:00 i samme uge.
Ved engangskøb leveres også tirsdag ved placering af ordre lørdag inden kl. 23:59.

Er det i en opgang DAO365 ikke har adgang til, så skal DAO365 have tilsendt nøgle. Spørg kundesupport for hjælp til dette. Dog skal nævnes at DAO365 har adgang til de fleste opgange i Danmark.

Ved abonnement bliver din ostepakke leveret én fredag hver 4. uge. Efterfølgende ostepakker leveres altså med 4 ugers interval fra den pågældende fredag du får første levering. Dvs. du faktisk modtager 13 pakker om året. Husk at du altid kan logge ind på klingenbergost.dk og se kommende leveringer.

Engangskøb eller abonnement?

Du kan med fordel afprøve et engangskøb, inden du opretter dig som abonnent.

Er det ikke for godt til at være sandt med de priser?

Jo, det kan det meget vel være.

Men vi tilstræber at drive forretningen Cheeseweek her, som en osteklub der dækker vores udgifter til dette. Og vi har vores fysiske forretninger, som er med til at gøre dette muligt.

Hvordan opsiges et abonnement?

Du kan opsige dit abonnement ved at kontakte os via vores kontaktformular.

Er skæreoste en del af ostepakkerne?

Nej, vi har ikke skæreost eller skiveost mv. i ostepakkerne, men hovedsageligt specialoste etc.

Hvis du ønsker en speciel-ordre med skæreost el. lignende skal du kontakte kundeservice for at se om det kan lade sig gøre.

Skal man et bestemt antal oste hver gang, eller kan man nøjes med 1 stk. ost?

Man skal minimum købe 4 oste og max 8 per placeret kasse-køb. Ønsker man mere end 8 oste, kan man foretage ét køb mere uden meromkostning.

Du kan kontakte os hvis du ønsker en speciel-ordre med oste, der vejer mere end 200 g pr. stk. Men vores oste er som udgangspunkt altid på cirka 200 g. 

Hvordan leveres ostepakken?

Vi leverer med DAO365 der garanterer levering til nærmeste hoveddør, som adgangsforholdene tillader inden kl.7:00 fredag morgen, så pakken kan tages ind på køl eller i osteklokken, inden man tager på arbejde eller hjemmefra. Er det i en opgang DAO365 ikke har adgang til, så skal DAO365 have tilsendt nøgle.

Altid gratis levering!

Ingen gider betale for levering, så vi har indregnet leveringsomkostningerne i vores kostpris, således behøver du kun koncentrere dig om at finde de udsøgte oste og glæde dig til de kommer.

Kan vægten på osten variere?

Ja! Vores oste er ikke maskinskåret, men håndskåret. Dvs. vægten kan variere en smule +/- Men vi tilstræber naturligvis altid at ramme nøjagtigt.

Kundesupport

Vores kundesupport kan kontaktes direkte på telefon 40 33 63 83 mellem kl. 12:00 & 14:00 på alle hverdage eller via mail på cheeseweek@klingenbergost.dk

Cookie information

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart.

OK